DoporučujemeZaložit web nebo e-shop
aktualizováno: 19.09.2023 08:47:20

NEJSME MALÍ‚ UŽ JSME ŠKOLÁCI ...

Anketa pro rodiče - vyhodnocení

Vzkazy dětem :-)

Jak se nám na škole v přírodě vedlo?

Neděle 7. června 2009

Počasí: výborné na turistiku, sluníčko nám vydrželo celý den, kdo měl s sebou  kraťasy, tomu bylo hej

Prožili jsme: příjemnou a zajímavou prohlídku hradu Buchlova, poučnou cestu ze Smraďavky do Vřesovic, v pohodě jsme ušli fůru kilometrů; viděli jsme ropuchy, naučili jsme se poznávat dub, smrk a modřín; výborné nanuky v Osvětimanech nás osvěžily; večeře všem chutnala, přidávali si :-); a protože únava děti rychle opustila, sportovali jsme až do půl deváté; po večerní hygieně děti okamžitě usnuly a my připravujeme program na další náročný den

Pondělí 8. června 2009

Počasí: celý den nám krásně svítilo sluníčko

Prožili jsme: ráno jsme si rozdali krásné diplomy za včerejší túru, dopoledne jsme se dvě hodiny učili ve třídě - čtení, psaní a počítání, pak jsme venku sportovali a malovali křídami; po dobrém obědě jsme se vydali cachtat se do vřesovického krytého bazénu, všechny děti si vodní hrátky krásně užily, dokonce jsme  si museli prodloužit pronájem bazénu o další půlhodinu, tak moc se dětem nechtělo z vody; před večeří jsme se pustili do stavby domečků pro skřítky z přírodních materiálů; výbornou večeří - krupicí s grankem - se paní kuchařky všem dětem zadvděčily; po večeři jsme seděli na terase, četli z čítanky a zpívali písničky; pak jsme si na hřišti zasportovali a po setmění se děti konečně dočkaly první noční hry, při které šly nočním lesem s rozsvícenými baterkami a cestu jim budou ukazovaly"kočičí oči" z odrazek, na cestu nočním lesem se vydaly všechny děti a s notnou dávkou odvahy šťastně došly až do cíle

Fotografie z tohoto dne najdete zde:  karelzr.rajce.idnes.cz/Vresovice_-_2._den_-_pondeli_8.6.2009/

Úterý 9. června 2009

Počasí: příjemné slunečné dopoledne i odpoledne, pofukuje vítr; podvečerní krátká bouřka ochladila vzduch

Prožili jsme: děti se po noční hře vyspaly dorůžova a s chutí se vrhly do výborné snídaně; dopolední vyučování bylo věnováno psaní dopisů rodičům, děti se moc snažily a vy se můžete těšit na hezké dopisy s krásnými obrázky; chvíli jsme trénovali čtení a před obědem jsme se vydali na louku a do lesa, kde jsme se učili poznávat stromy a určovat kytičky; na oběd byla rajská omáčka s knedlíkem - což děti přivítaly s velkým jásotem; odpoledne za námi přijela Algida a děti si pochutnaly na výborných nanucích; okolo půl třetí jsme se vypravili na Horu svatého Klimenta, prohlédli jsme si zajímavé místo, posvačili a zahráli jsme si bojovou hru s plížením ke strážci, cestou zpět jsme ještě vyzkoušeli při hodu šiškou na cíl naše střelecké schopnosti; po večeři jsme si zahráli hry v klubovně a přečetli pověst o hradu Cimburku, na který se chceme zítra jít podívat

Středa 10. června 2009

Počasí: ráno déšť, který před obědem ustal, po obědě slunečno až do večera

Prožili jsme: ráno nás probudilo bubnování dešťových kapek na okna, plánovaný výlet odkládáme na zítřek a doufáme, že se počasí umoudří; po snídani děti skládaly z písmen věty o škole v přírodě, malovaly obrázky z předchozích dnů; před obědem dorazila dlouho očekávaná zásilka letecké pošty, která udělala radost většině dětí, ostatní povzbudily vaše vzkazy ve vzkazníku; před obědem ještě probíhá hodina tělesné výchovy se sotěží v nestandartních pokojových disciplínách; pak jsme se vydali prozkoumat, jak to vypadá v lese po dešti; po obědě jsme si chvíli četli, ale pak se obloha rozjasnila, vykouklo sluníčko a my jsme si vyzkoušeli přípravu pravé tábornické polévky vařené v kotlíku na ohni, dřevo nám sice zpočátku nechtělo hořet, nakonec se ale ohýnky rozhořely a všechny skupinky uvařily výbornou nudlovou polévku; následovala soutěž, při které děti v hromadě gumáků měly najít právě ty svoje, co nejrychleji si je obout a postavit se do řady, děti z toho měly legraci; po svačince jsme zkontrolovali po včerejším dešti domečky pro skřítky a jejich nové obyvatele; akční hra "kouzelné hůlky" byla posledním bodem odpoledního programu; po večeři jsme vyrazili na hřiště hrát si a sportovat; před spaním jsme ještě na chvilu odběhli do potemnělého lesa a zahráli si hru "hledání světlušek"

Čtvrtek 11. června 2009

Počasí: krásné slunečné ráno, polojasný den s krátkými přeháňkami

Prožili jsme: ráno jsme se vydali na celodenní výlet, nejprve jsme navštívili zříceninu hradu Cimburka, prohlédli jsme si staré polorozpadlé místnosti a připomněli si pověst o Adamovi a jeho babičce, kterým zlý pán z Cimburka tolik ublížil; po nákupu pohledů a turistických známek jsme poobědvali a šli prozkoumat skály, poblíž kterých kdysi dávno schovával své poklady loupežník Pečínka, bokem jsme vyšli na vrcholek skály a krkolomnou cestičkou ji slezli přímo dolů na paseku; odsud jsme se vydali ke studánce U Mísy a příkrým stoupáním jsme vyšli ke skalisku Kazatelna, kde jsme se vyfotili a pak v obavách před přicházejícími mraky fofrem seběhli dolů schovat se pod stříšku altánku, déšť naštěstí nepřišel, a tak jsme vyrazili kolem skalky Kozlík a skaliska Kozel zpět domů; paní kuchařky nás přivítaly výbornou gulášovou polévkou a buchtičkami s krémem; po večeři si děti připavovaly vystoupení na zítřejší závěrečný večer a zahrály si oblíbené hry v klubovně; cesta po kočičích očích, těch statečných prvňáčků, kteří si troufnou jít sami, bude posledním bodem dnešního programu

Fotografie z tohoto dne najdete zde:  karelzr.rajce.idnes.cz/Vresovice_-_5._den_-_ctvrtek_11.6.2009/

Pátek 12. června 2009

Počasí: pěkné slunečné dopoledne, před polednem krátká přeháňka, odpoledne střídavě sluníčko a dešťové přeháňky

Prožili jsme: ráno jsme vstávali až okolo půl deváté, aby si naši malí spáči pořádně odpočinuli po noční hře, za prokázanou odvahu musíme všechny děti moc pochválit; po snídani jsme vyrazili na louku zopakovat si rostlinky, stromy a místa, která jsme prošli, protože všechny tyto nové poznatky děti potřebovaly při odpoledním vědomostním fáborkovém závodu s názvem Lišák; dopoledne jsme ještě stihli školovpřírodovou olympiádu - čtyřboj v disciplínách: skok daleký z místa, hod kriketovým míčkem, sprint a běh na dlouhou trať; před obědem nás přijela navštívit paní ředitelka naší školy spolu s panem panem starostou Turečkem, jejich dárek - bublifuky - udělal dětem radost; odpoledne začalo zmrzlinovým pohárem; před svačinkou jsme malovali dárečky pro rodiče - kameny s tématikou našich zážitků ze školy v přírodě; hlavní soutěž školy v přírodě - závod Lišák - zvládly všechny všechny děti výborně, rychle proběhly vyfáborkovanou trasu lesem a většina z nich dokázala správně zodpovědět všechny otázky; po večeři začal karneval spojený s vystoupeními, která si prvňáčci sami připravili a že si na nich dali záležet, můžete posoudit na videu na třídní schůzce po škole v přírodě;

Fotografie z tohoto dne najdete zde:  karelzr.rajce.idnes.cz/Vresovice_-_6._den_-_patek_12.6.2009/

Sobota 13. června 2009

Počasí: chladné slunečné ráno, krásný slunečný den

Prožili jsme: ráno jsme se rozloučili s domečky pro skřítky a popovídali o jejich stavění na kameru; před obědem proběhl souboj s nafukovacími balónky; odpoledne jsme se vydali na skály nad chatou najít poklad loupežníka Pečínky, náš výstup byl po zásluze odměněn napínavým hledáním i nalezeným množstvím sladkých dobrůtek od rodičů; po svačince jsme se pustili do balení a nakládání našich zavazadel do autobusu; poslení zamávání a vracíme se zpět z přírody do civilizace; rodiče čekající před školou jsme překvapili přijíždějícím prázdným autobusem, protože jsme byli schovaní pod sedadly; po přivítání s rodiči proběhl poslední nástup a pak už hurá domů ...

Fotografie z tohoto dne najdete zde: